Πολιτική ακύρωσης, επιστροφών και υπαναχώρησης 

  • Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση .
Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα επιστροφής ή αντικατάστασης των προϊόντων που αγόρασαν και θεωρούνται ελαττωματικά μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:
 

•    Παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων λόγω αποδεδειγμένης υπαιτιότητας της ARTIFACT.GR
•    Παραλαβή λανθασμένου προϊόντος (Κωδικού).
•    Παραλαβή κατεστραμμένου προϊόντος λόγω κακής συσκευασίας.

Στις παραπάνω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για την αντικατάσταση του προϊόντος δεν είναι δυνατό να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επίσης για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το προϊόν προς αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, την αρχική του συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Θα σας ζητηθεί να μας αποστείλετε μια φωτογραφία του ελλαττωματικού προϊόντος για να αποδειχθεί το ελάττωμα του. Στη συνέχεια η εταιρεία θα σας αντικαταστήσει άμεσα το προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Στην περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών τότε η εταιρεία μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάστασή του.

  • Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα  υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών  από την παράδοση της παραγγελίας του. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν η παραγγελία έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να την επιστρέψει ακριβώς στην κατάσταση που την παρέλαβε.  Η επιστροφή της παραγγελίας γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή της σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή της.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε δεκατέσσερις (14) μέρες από την παραλαβή της παραγγελίας.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.
  • Σε περίπτωση που η παραγγελία επιστραφεί κατεστραμμένη το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση της.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι εξ αιτίας της πώλησης και προσωποποιημένων προϊόντων κατόπιν παραγγελίας, σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων ή ακύρωσή τους, ενώ αυτά έχουν αποσταλεί, λόγω της προσωποποίησης τους.